پیام تبریک سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت روز دانشجو

۱۶ آذر ۱۴۰۱ | ۰۷:۵۰ کد : ۲۶۴۲ اسلاید شو اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۵۴
پیام تبریک سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت روز دانشجو

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه دکتر محمود کریمی سرپرست دانشکده در پیامی فرارسیدن ۱۶ آذر، روز دانشجو را به همه دانشجویان به ویژه دانشجویان دانشکده علوم پزشکی ساوه تبریک گفت.

شانزدهم آذر، نماد حق طلبی و آزادیخواهی دانشجویان در برابر سایه شوم ظلم ، اختناق واستبداد است. این روز تاریخی یادآور رشادت دانشجویانی است که سینه خود را در برابر مستبدین ظالم سپر کردند و آزادگی و ظلم ستیزی ملت بزرگ ایران را در تاریخ ثبت نمودند و سرآغاز تشکیل جنبشی تأثیر گذار در مسیر استکبار ستیزی  و آزادیخواهی ملت ایران شدند.

دانشجویان گرانقدر؛ به مثابه وجدان بیدار، خردمند، پرسشگر و سرشار از ایمان به شمار می روند که به عنوان مغز متفکر جامعه می توانند جامعه را به مسیر پیشرفت و تعالی رهنمون سازند و گام های مهم و استواری را در راه توسعه و پیشرفت همه جانبه بردارند و با ایجاد زیرساخت های لازم، حضور پررنگ تر  در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را رقم بزنند.

اینجانب فرارسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو را به کلیه دانشگاهیان به ویژه دانشجویان و استادان پرتلاش دانشکده علوم پزشکی ساوه و به همه کسانی که قلبشان برای سربلندی این ملت و آزادی و پیشرفت  می تپد تبریک عرض می کنم و امیدوارم که همگی در کنار هم بتوانیم نقشه راه ایران عزیز را به سوی سعادت و آزادی و سربلندی سوق دهیم و از درگاه خداوند متعال برای جامعه دانشگاهی بویژه عزیزان دانشجو امید، عزت، سربلندی و تندرستی مسئلت دارم.

محمود کریمی
سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه


نظر شما :