پیام تبریک سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت هفته پژوهش

۲۶ آذر ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۹ کد : ۲۶۸۰ اسلاید شو اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۷۳
پیام تبریک سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت هفته پژوهش

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه،دکتر کریمی سرپرست دانشکده با انتشار پیامی، فرا رسیدن هفته پژوهش را گرامی داشت.
 
 نقش انکارناپذیر پژوهش در توسعه جوامع پیشرفته، بر همگان واضح و هویداست. پژوهش، فناوری و کارآفرینی از محورهای اصلی رشد و توسعه است و از نظر برنامه‌ریزی توسعۀ اقتصادی و توسعۀ پایدار، دارای اهمیت بسیاری است و تأثیرگذاری آن در زندگی، بسیار روشن و بدیهی است. هدایت و جهت دهی تحقیقات و پژوهش‌های دانشگاهی به ویژه پایان نامه‌ها و رساله ها به سمت کاربردی شدن و ارتباط با مراکز صنعتی، اقتصادی و تولیدی از مهم‌ترین رسالت و وظایف متولیان امر پژوهش است.
 
جای خوشبختی بسیار است که طی سال های اخیر، رشد حوزه پژوهش و فنآوری در ایران، از شتاب قابل تحسینی برخوردار بوده و سیر صعودی امیدوارکننده ای را در پیش گرفته است.

اینجانب با تبریک هفته پژوهش و فناوری، صمیمانه از تلاشهای عالمانه اعضای محترم هیات علمی، پژوهشگران ، فناوران و دانشجویان گرامی دانشکده  و نیز مدیران و کارکنان حوزه پژوهش تقدیر نموده و ضمن آرزوی موفقیت برای این عزیزان، توفیق روز افزون مجموعه را در استمرار تلاش متعهدانه برای تحقق اهداف عالیه نظام سلامت را از خداوند متعال خواستارم.


 دکتر محمود کریمی
سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه
 

کلید واژه ها: هفته پژوهش


نظر شما :